Friday, November 16, 2007

Hingest hingele ehk roosikimp

Alustuseks tuleks mainida ehk seda, et minu elu keerleb hetkel kiirkarussellil. Üks üritus ajab teist taga ja on isegi tegemist, et oma tööga hakkama saada. Siiski olen ikka tööd ka teinud ja selle näiteks taas mõned pärlid loodusõpetuse kontrolltöödest.

Rahe tekib siis, kui pilves hakkab lumi jäätuma, siis, kui jääkuubik sajab alla.
Lund sajab siis, kui veeaur kondenseerub pilvedes vihmapiiskade tõttu.
Osa veest sadades sajab vette ja osa kondenseerub vee pinnalt.
Udu tekib siis, kui veeaurul hakkab külmas õhus külm ja tuleb nähtavale, siis kui vee pealt vesi ära aurab, siis kui pilv puudutab maapinda.
Hommikuti on maa märg, sest kondensaat on peale sadanud ja udu on aurunud, sest maa viskab vee välja.
Veeaur on sooja ja külma vee kondenseerunud õhk, peen vihm
Jäide moodustub siis, kui toas on + ja õues - kraadid.

Taas kord ütlen, et ausõna, ma proovisin seletada ja õpetada, aga mida Juku ei õpi, seda ei saa õpetaja ka küsida. Siiski ei tahtnud ma täna nii palju koolist rääkida. Käisin nimelt esimest !!! korda Linnateatris vaatamas etendust Teater laulab. See oligi see, mis tuli hingest ja läks hinge. Oli ülihubane atmosfäär (mis sellest, et nime poolest Põrgulava) ja oli tunda, et näitlejad nautisid seda, mida nad tegid. Neid teatrilaule võiks kuulata lõputult. Kava vaheldusrikkus ja tempo pani aja nii kiiresti jooksma, et kui etendus hakkas lõppema, tundus, et alles ma tulin, kas tõesti juba läbi? Tõeliselt nauditav etendus, mida soovitan julgelt igaühele. Ainult, kuulsin poole kõrvaga, et selle aasta KÕIK Linnateatri etendused on välja müüdud. Üks väike vihje sulle. Kui helistad esimesel kuupäeval ja vara hommikul kassasse, on sul võimalus saada järgmise kuu etendusele pileteid (s.t kui tahad jaanuaris Linnateatrisse minna, siis helista kassasse 1. detsembril)

Mis nüüd sellesse roosikimpu puutub, siis selle omanikuks sain ma juhuslikult ja ootamatult. Nimelt korraldati laulude vaheaaegadel ka väike mnemoturniir, kus jagati õigete ja huvitavate vastuste eest punkte. Mul õnnestus anda kaks huvitavat ja üks õige vastus. Nii ilutsevadki minu aknalaual 3 imekaunist näitlejate kingitud roosi. On päris omapärane tulla teatrist lilledega, nagu oleksidki näitleja, kes saanud hakkama suure etteastega. Olgu siinkoha mainitud ära minu suurrollid teatrites, milleks on kana balletist "Inetu pardipoeg" ja härra saadik bufonaadist "Kuningal on häda". Nojah, kukeke (mitte inspektor) olen ka olnud.

Teatrit saan ma aga nüüd kahe nädala jooksul söögi alla ja peale. Nimelt on mul järgmisel nädalal plaanis külastada operetti Estonias, muusikali Linnahallis ja ülejärgmisel nädalal etendust Vanemuises. Kas pole elu mitte ilus ja huvitav, kui sa selle selliseks ise kujundad?

No comments: