Monday, October 8, 2007

8 pitsat ja kamp tüdrukuid.

Tegelikult sai tänane õhtu alguse sellest, et mul on aeg-ajalt kombeks jagada kergekäelisi lubadusi. Nii saigi lastevanemate koosolekul välja käidud, et korraldan tüdrukute õhtu ja et ebavõrdsus ei valitseks, siis ka poisteõhtu. Lubadus on lubadus. Alustada otsustasin tüdrukutest (peaproov poisteõhtuks). Poisid küll algul tüdrukute õhtust kuuldes pisut mossitasid, aga võtsid teadmise, et nemad ootama peavad, mehiselt vastu. Niisiis taas tüdrukute õhtu (vaata paar postitust allapoole).

Et mitte lihtsalt niisama koos aega sihitult veeta, otsustasin panna tüdrukud pitsat tegema. Oi seda elevust, mis siis tekkis, kui pitsategu teatavaks sai. Üks tüdruk kallistas mind kohe mitu, mitu korda ega jõudnud ära tänada. Nii maandusimegi täna (tegelikult kella vaadates küll juba eile õhtul) tüdrukute tööõpetuse klassis. Välja kougiti kogu kaasavõetud varandus ja pitsategu läks lahti. Niipalju sai mulle igatahes kohe selgeks, et kui olin oma klassi poisse pidanud suurteks lobamokkadeks ja tüdrukuid sellisteks vaiksekesteks, siis nüüd läksid tüdrukute keelepaelad lahti. Igasugust huvitavat juttu sai kuulda. Üks kenadest neidudest märkis minu järjekordse palve peale pisut häält tasandada, et kuidas saab seda teha, kui nad nii elevil on. "Ema ütleb alati, kui ma kõvasti räägin, et olen väga elevil", väitis ta.

Pitsad said õnnelikult valmis ja ahju ning sealt ka taldriku peale. Paraku oli pitsategemine iseenesest juba nii toitev, et enamusele tuli otsida kilekott, kuhu pool pitsat sisse pakkida. Kõik tahtsid oma loomingut ka koju maitsta viia. Üllatusena keset pitsasöömist tõusid minu väikesed sõbrad püsti ja laulsid mulle imearmsa laulu õpetajast, kes kõike teab. Ma olen päris kindel, et ei tea sugugi kõike (ma tean, et ma midagi ei tea), küll aga tean, et laul läks hinge. Vahvad tüdrukud mul, kelle pärast pole kahju jääda kooli poole kaheksani õhtul Smiling Nüüd ootavad oma õhtut poisid, kellega on plaanis korraldada puldiautode võidusõidu meistrivõistlused. Näis kuidas see õnnestub ja kas sealt vigastusteta pääsen Smiling

No comments: