Wednesday, February 6, 2008

Igavustevaba.

Täna olen küll pisikese imega hakkama saanud. Kell ei näitagi veel kesköötundi ja minul on homne päev ette valmistatud (s.t homsed tunnid läbi mõeldud). Eesti keeles loeme ja valmistume etteütluseks, matemaatikas teeme tunnikontrolli ja mõõtmise töölehe. Loodusõpetuses hakkame viiendate klassidega lendama ja liuglema (valmistasin enda arvates päris korraliku powerpoint esitluse) ning meediatundides hakkame tegelema intervjuude ja reportaažidega. Tuleb päris tihe päev, kui arvestada veel maleringi, kontserti, kuhu minna plaanin ja ehk ka õhtul veel välja sööma.

Viimasel ajal on mul just viiendates klassides sattunud päris põnevad teemad. Täna võtsime näiteks ajaloos I laulupidu, mis lõppes sellega, et korraldasime tunni lõpus oma laulupeo. Mul olid youtoubist välja otsitud viimase laulupeo lemmiklaulud ja kuna enamus lapsi (ikkagi muusikaklass) olid laulupeol käinud, siis lauldi laule suure rõõmu ja entusiasmiga kaasa. Ka selline pealtnäha igav teema nagu viljade levimine muutus äkki põnevaks, kui palusin käepärastest vahenditeste meisterdada ühe vilja (seemne), mis leviks võimalikult kaugele. Oi seda elevust ja fantaasiat, mis siis lahti läks, sest oma lahkuses olin lubanud ju ka kõige kaugemale levitajale (puhudes ikka) parima hinde, st viie. Nalja ja proovimist oli omajagu. Tuleb tunnistada, et õpetaja olla on päris vahva :)

Ja veel :) Sain täna oma sõbrannalt rõõmusõnumi - ta sai teist korda emaks. Huvitav, mis tunne on olla ema? Õpetaja on küll peaaegu ema (ei teagi, mitu korda minu lapsed st õpilased mind kogemata emaks on nimetanud, naeratan alati selle peale:), aga ikkagi mitte päris see õige...

P.S: Meie tantsivad õpetajad teevad tublisid edusamme. Vaatamata kõiksugu valedele pööretele ja segadustele jõudsime trenni lõpuks niikaugele, et kogu tants sai enam-vähem algusest lõpuni ära tantsitud. Me tahame lennata kõrgelt. Juba plaanitakse kududa seelikuid, õmmelda pluuse ja kingad on ka tellimisel, nii et hoia alt järgmine üldlaulupidu - siit me tuleme!

No comments: