Sunday, February 10, 2008

Osturalli.

Tavaliselt lähed sa poodi ja kui vähegi on arvel raha, ostad selle, mis vaja. Kui mõni esimesel pilgul vägagi meeldinud riideese või mõni muu asi hiljem nii kena ei tundugi, siis oled saanud õppetunni ja järgmisel korral enam sellist ei osta. Teine lugu on korteriga. Jahin praegu nimelt uut korterit ja on tõsiselt keeruline otsustada, milline on sobiv ehk millist korterit mutetseda. Pakkumisi on ju mustmiljon. Ei ole kahjuks võimalik, et ma proovin paar nädalat ühes korteris elada, paar nädalat teises ja siis otsustan, kas ta mulle sobib või ei. Ometigi võiks see ju loogiline olla. Ka riideid ostetakse ju pärast proovimist. Olgu kuidas on, aga seisan lähiajal tõsise valiku ees - millist kodu valida. Kuigi üks olulisi faktoreid on kahtlemata raha, siis pean oluliseks ka seda ohoo tunnet. See on see ohoo, et just seda ma tahaksin. Kuidas ühildada need kaks faktorit, st saada soodsa raha eest ohoo korter, seda ma veel ei tea. Ei tea ka täpselt seda, kuhu ma kolin, aga kindel on see, et vihma kätte ma ei jää (vaadates tänast "talvist" ilma) ja õnneks on mul ka tubli abiline, kes aitab mul seda vastutusekoormat pisut vähendada. Nii et ralli läheb edasi ja tulemustest annan operatiivselt teada.

No comments: