Thursday, January 17, 2008

Mälestused lennanud nädalast.

Eelmisest blogimisest on juba nädalajagu vett merre voolanud. See näitab seda, et igavlemiseks ja niisama logelemiseks pole aega jätkunud. On olnud meeletult palju tööd ja tegemist, mida näitab kasvõi seegi, et laupäeval ostetud liha ja kartulid suutsin suupäraseks söögiks kokata alles kolmapäeva hilja õhtul pärast tantsutrenni. No jah :) tõele au andes ei lastud mind nädalavahetusel venna poolt söömata ära ja teiseks tuleb kiita sööki, mida meil koolis pakuti. Nii et nälga ma ei jäänud, kuid minu poolt eesmärgiks võetud tervislik toitumine vajab kindlasti paremat jälgimist.

Selle nädala kõrgpunktiks oli kindlasti Memory kontsert. Esimesed ja sügavamad muljed on juba lahtunud, kuid vägev oli siiski. Ei suuda mina mõista, kuidas inimesed niimoodi laulda suudavad. Kust nad võtavad sellise energia, sellise hääle? Kuidas on inimene võimeline laulma noodist ja tunnetama muusikat? Oskaks ma kasvõi murdosakese sellest, mida suudavad Gerli Padar, Liisi Koikson või Maarja. Nad on imetlustväärt ja nagu Tim Rice´i külaskäigust ka teada saime, mitte ainult Eestis. Ootan eriti suure põnevusega Ruja muusikali, mis varsti peaks meie ette tulema. Kujutan juba ette, kuidas Taavi klaveril Rannapit mängides möllab ja Maarja Rannapi imekauneid laule esitab. "Suudlus läbi jäätunud klaasi" - imekaunis laul imekaunis esituses.


See oli tore pühapäevaõhtu, millele järgnesid tööpäevad täis rõõme ja muresid. Kuna ei suuda kuidagi õigel ajal magama saada, siis tunnen, et olen hakanud väsima. Tahaksin tunnis anda endast rohkem, olla energilisem, lõbusam, tragim, kuid viimasel ajal olen leidnud end üha sagedamini tunnis õpetajate laua taga istumas. Varem ei saanud ma terve päeva jooksul istuma, ikka klassi ees ja õpilaste keskel. Tea kas olen vanemaks ja nõrgemaks jäänud, oskan tundi paremini planeerida, või on õpilased lihtsalt nii nutikad, et saavad mõne hetke ka iseseisvalt hakkama. Muide, rääkides nutikusest, parandasin täna oma teise klassi matemaatika kontrolltöid ja uskumatu aga tõsi - kõik tööd olid viied. No kes on seda enne näinud. Teise eesti keele rühma õpetaja juba märkis, et ka eesti keele tunnis tehti matemaatika töölehte.

Lisaks õppimisele tuleb tegeleda ka kasvatustööga. Nääklemisi ja üksteise togimisi tuleb rohkem ette kui mulle meeldiks, kuid püüame hakkama saada. Õpilaste paremaks tundmaõppimiseks on välja mõeldud arenguvestlused, mida õpetajad pidama peavad. Mulle arenguvestlused isegi meeldivad, mis sellest, et nad on aeganõudvad ja pingelised. Sageli kaovad osad õpilased teiste seas lihtsalt ära, kuid üks-ühele vesteldes nad ennast peita ei saa ja siis võib kuulda põnevaid asju. Näiteks väitis üks minu kenadest poistest, et talle ei meeldi laulda, aga muusikaõpetus meeldib, sest ükskord jäi see tund ära. Tea, kas peaks ka mõne eesti keele või loodusõpetuse tunni ära jätma :). Loodan, et nii hull see asi siiski pole. Hull on asi aga minu magamisega, sest jälle on uus päev alanud ja mina siin arvuti taga. Lubasin, et lähen täna enne keskööd voodisse ja et mitte oma lubadust väga palju murda, siis siinkohal selleks korraks lõpetan. Ees ootab kevadelõhnaline ja tormine (lubas kuni 30 m/s) nädalavahetus. Elame, näeme!

No comments: