Tuesday, July 31, 2007

Vesi


Kas leidub kuskil kedagi, kes kurdaks sel suvel põua üle? Kui kalendrit poleks, siis mõtleks küll, et miks ma ometigi sügisel puhkan ja tööl pole. Ometigi on puhkus ja see on tore, isegi vihmasel ajal. Näiteks meisterdasin (õigemini küll lasin spetsialistil meisterdada, aga ma assisisteerisin) vihmaveeliumäe. Küsite, mis see veel on? Seletan. Lasin lihtsalt vihmaveerenni maja küljes keerata ja pikendada oma aeda nii, et see ulatuks täpselt minu aeda kaevatud vanni ehk minibasseinini. Tuli välja päris uhke asi. Kui vihma sajab, voolab vesi mõnusa kosena otse minibasseini. Mida suurem vihm, seda võimsam kosk. Igatahes pole mul sel aastal vist hirmu, et vann aias tühjaks jääb. Praegu on see pilgeni täis ja kasside lemmikjoogikoht. Oh jah, kassidega oleme hädas, sest meil on nüüd lisaks neljale külakassile ka neli metsikut kassipoega (üks õnnestus kinni püüda ja ära kinkida). Kassipojad on muidugi imearmsad sellised puna-valge-musta kirjud, aga neid on palju. Panin isegi lehte kuulutuse ja kui nad õnnestub ära kodustada, tuleb minna turuväravasse Smiling Kui keegi igatseb meeletult ühte armast kassipoega(tütart), andku aga teada. Vihmaga on veel see häda, et ei oska midagi tarka ette võtta, piilud välja, tahad välja loodusesse, aga kus sa lähed, kui kõvasti sajab ja igal pool on loigud. Nii sai jälle üks raamat ette võetud. Seekord Kertu Rakke Küpsiseparadiis. Kui ma Norras lugesin Rakke esimest raamatut, siis see jättis mulle liiga otsekohese ja sellise imeliku mulje, küpsiseparadiisi raamatus meeldib mulle aga raamatu ülesehitus ja ka sisu tunduvalt rohkem. Loomulikult on tegemist naisteraamatu ja kergema lugemisega, aga ridade vahelt võib välja lugeda mida iganes. Minu aitäh Kertule raamatu eest ja soovitus teistele selle lugemiseks. Olgu, homsest lubas ilma soojenemist, nii et tagasi puhkama rooside manu ja töö peale tuleb mõelda alles augusti teisel poolel. Elagu koolmeistrite pikk puhkus!
P.S: Kui sa veel metsa pole jõudnud, mine kindlasti. Saad ju aru - seenevihma sajab! Mõned päevad tagasi tulin päris ilusate kukeseentega koju ja rääkimata siis pohladest ja mustikatest, mis kõik metsa jäid.

No comments: