Thursday, August 16, 2007

Särav puhkusepäike

Kui eelmises, tõsi juba tükk aega tagasi kirjutatud blogisissekandes, kirjutasin veest, siis nüüd saab lõpuks ometi kirjutada ka päikesest. On olnud imekena augustikuu ja häbenemata saan öelda, et minu jaoks on olnud see tõeline puhkusekuu. Olen saanud vedeleda mõnusas rahus päikese käes ja lihtsalt lugeda (Paleepäevik ja Mobby Dick). Ei ole mingit kohustust püsti tõusta ja midagi teha, kuigi jah - hea enesetunde nimel siiski midagi tegin. Käisin hommikuti jooksmas või rattaga sõitmas, lõikasin õunu, et talvel oleks hea kuivatatud õunu süüa jne. Sai käidud Hauka laadalt (tagasi tulin muidugi kuhja taimedega) ja Urvaste kirikus ristimist vaatamas. Praegu on selline tunne, et olen valmis ükskõik milliseks lahinguks ja vaadates kalendrit, tulebki varsti taas tööd tegema hakata. Päris ausalt, tahakski juba natuke asjalikumaks muutuda. Enne on aga veel nii mõndagi plaanis. Eile sain näiteks ühe ootamatu sõnumi, mis teatas, et üks minu ammustest ühikakaaslastest Viini päevilt on täna Tartus ja otse loomulikult saame me nüüd ka kokku. Pühapäeval lähen Tartu laululavale kuulama muusikalistaare, olen kindel, et tulemas on järjekordne suur elamus. Aitab, suvi on liiga väärtuslik, et seda raisata arvuti taga. Seega arvuti kinni ja välja!

No comments: