Monday, August 20, 2007

Broadway


On unistusi, mida võid täita ja on unistusi, mille täitmine pole sulle jõukohane. Vaadates eilset Broadway galat Tartu lauluväljakul purunes lõplikult üks minu salasoove. Ma lihtsalt pole võimeline laulma sellise häälega, sellise publiku ees. Paraku tähendab see ka seda, et saamata jäävad need emotsioonid, mida saadakse lavalt. Aga las ta olla! Nagu lootsin ja ootasin, rõkkas minu hing ja süda kuulates imeilusaid laule laitmatus esituses. Ei tea, kas on asi minu liigses patriootlikuses, aga Eesti lauljad jätsid isegi sügavama mulje kui välismaa staarid. No kes suudab jääda tõsiseks, kui Kaljujärv palja rinnaga laulab, kui libedalt kõik läheb Smiling Ainuke asi, mis võibolla häirida võis, oli see, et galale tuldi erinevate eesmärkidega. Oli neid, kes tulid pereüritusele koos väikeste lastega ja oli neid, kes ootasid perfektset muusikaelamust ja vaatasid krõbistavaid ja nihelevaid väikseid etteheitvate pilkudega. Lapsed on lapsed ja mida lapse hing ihkab, peaksime küll kõik omast kogemusest teadma. Kokkuvõttes oli gala väga võimas ja väega üritus, mis täitis ka aku ehk energialaadija ülesannet. Mitu kilomeetrit koduteed läks peale etendust lennates, nii et suurimad tänud sõbrannale, kes mulle pileti kinkis ja ise samal ajal poognat hoidis. Rääkides headest sõpradest, siis üks näide siit. Helistas minu armas ekskolleeg laupäeva õhtul ja küsis, kas tohib külla tulla. Või veel, muidugi tohtis. Nii pakkis ta mehe autosse ja sõitis otse Rakverest Võrru jõudes minu juurde õhtuks. Lobisesime tunde ja hommikul võeti siis sama tee uuesti jalge alla. Kas keegi teab, kui mitu km on Rakverest Võrru? Head sõbrad teavad ja ei pea seda maad üldse pikaks Smiling Küll oli aga pikk minu suvepuhkus, mis tänasega lõppeb. Homme tuleb silma vaadata reaalsusele ja leppida sellega, et argipäev haarab sind enda rüppe. Las ta siis haarab, sest eks tule järgmisel aastal ka uus suvi ja uus puhkus. Selle teadmisega veel viimased puhkuse ja vaheajasoovid kõigile, kellel varsti koolitee jalge alla võtta tuleb.
P.S: Loomulikult on täna ka tähtis päev. Mäletan ise, kui 16 aastat tagasi väikese plikana kuulasin raadiost ülemnõukogu ülekannet ja kui iseseisvus oli taastatud oli selline tunne, et midagi väga erilist oli toimunud. Olen õnnelik olles eestlane ja elades praeguses iseseiseisvas ja edukas Eestis!

No comments: