Sunday, July 22, 2007

Juba læbi!


Uskumatu, aga t6si, kaunis puhkus Norras hakkab tæna læbi saama. Pærastl6unal lendab lennuk Oslosse ja 6htul siis juba edasi Tallinnasse. Kiiresti on see aeg siin læinud, væga kiiresti. Eile kastsin end ikka ka P6hjamerre æra. Alguses oli ikka parajalt jahe ja kivine, aga kui juba vette sain, siis isegi ujusin mitu minutit. Ega ma vist muidu poleks læinud, aga minu vastuv6tja teine kulaline Poolast læks ja ega ma saa ometigi kehvem olla. Tæna hommikul ronisin juba kolmandat korda Freikolleni tippu. Oh, kerge see polnud, aga elamus jælle missugune. Tunnen, et isegi mingi hea fuusiline vorm hakkab tulema. Kui ma vaid seda Eestisse j6udes æra ei kaota. Nuud ootab ees pakkimine ja ma t6esti pole kindel, kas mu kohver ikka mahutab k6ik asjad æra, sest loomulikult on neid minnes rohkem kui tulles. Vend imestas kull, et mul koguni 14 kg kohver oli tulles kaasas ja arvas, et pooli asju mul kindlasti vaja ei læhegi. No pæris nii see polnud, aga seelikud jæid kohvri p6ha ja paar paksemat pluusi, muidu isegi midagi uleliigset kaasa ei saanud. Eks ma katsu kuidagi selle kohvri ikka uuesti kinni saada. Sina aga m6tle kindlasti Norra ja Fjordide peale, kui puhkust plaanid. Tasub kindlasti siiakanti s6ita. Eestis minu puhkus aga jætkub væhemalt kuu aega ja selle veedan kull m6nusasti rooside saarel (kes ules leiab, tulgu kulla Smiling Kohtumiseni Eestis!
P.S: L6puks ka kaardi peal koht, kus ma viibin (otse tæhe all, P6hjamere kaldal)

No comments: