Friday, February 26, 2010

Tere üle pika aja!

Olen oma blogi vahepeal täitsa ära unustanud ja ei taha ajada süüd selle kaela, et aega pole. Istun arvutis tegelikult päris palju, aga see aeg kulub enamasti uudiste lugemisele, tundide ettevalmistamisele. Isegi sõpradele pole aega saanud kirjutada ja msn-is liigun ka vähe. Nüüd olen aga vapralt ette võtnud ühe tõsise teekonna - nimelt püüan saada Tartu Ülikoolis ajakirjandusalast haridust. Eks see mu väike salaunistus ole alati olnud ja seetõttu püüan töö kõrvalt olla eriti usin õpilane. Esimese semestriga võib isegi täitsa rahule jääda, eriti uhke olen ühe A üle, mille sain väga tunnustatud ja lugupeetud õppejõult. Et mul tuleb õpingute käigus kirjutada päris palju esseid, siis otsutasingi hakata mõnigaid neist üles riputama. Eriti neid, millega ka õppejõud rahul olnud on.

Kuna ma aga tükil ajal pole siia midagi kirjutanud, siis ei saa lühidalt ikkagi üle oma väikestest sõpradest. Minu koolisõbrad on jõudnud juba neljandasse klassi, mis tähendab, et peame hakkama kevadel pidama lahkumispidu. Nad on nelja aastaga kasvanud uskumatult suureks ja mis seal salata, saanud ikka päris palju targemaks ka. Eks probleeme nendega (õigemini mõnega) ikka ole, aga see tundub juba kuidagi loogilisena. usun, et oleks päris imelik, kui oled õpetaja, sul on paarkümmned last ja kõik on kukupaid. Nii et püüan asja võtta stoilise rahuga, kuigi vahel see mul hästi õnnestuda ei taha ja juhuslikult klassi ukse taha sattunu võib kuulda päris kõva häält, üldiselt aga üritan seda vältida. Minu kõige väiksem ja suurem sõber on aga kõvasti sirgunud ning saanud vahepeal juba kolme aastaseks. Juttu jätkub tal juba kauemaks, tähed ja numbrid on selged ning külastab mind regulaarselt. Meil on tekkinud juba oma lemmikmängud, mida ta väga ootab ning mina ka. Jälgin suure põnevusega tema edasist kasvamist ja arenemist ning olen päris kindel, et sirgumas on üks vahva ja nutikas poiss.

Selleks korraks kõik. Nagu kombeks, lõpetan ilmateatega - on olnud meeletult ilus talv, eriti jaanuar. See ei tähenda muidugi seda, et ma vaikselt juba kevadet ei ootaks :)

No comments: